Ivona - this is hilarious!! Maybe I shouldn't say hilarious, but very cute.. I had to watch it twice!! We have entered the blog world now so check us out at www.dk-beehive.blogspot.com !!
Adevarat! Asa e viata cu 2 copii. Super, nu? Noroc doar ca uneori se iau unul dupa altul si la cele bune. Totusi, imi place cand vad ca simt unul pt altul. Sunt niste scumpi.
5 comments:
Ivona - this is hilarious!! Maybe I shouldn't say hilarious, but very cute.. I had to watch it twice!!
We have entered the blog world now so check us out at www.dk-beehive.blogspot.com !!
Kristi & family
WOW.....nu mai posta din astea, ca nu o sa imi mai doresc copii prea curand!!!! :):)
saracutii,ce planset pe ei!!!!
Adevarat! Asa e viata cu 2 copii. Super, nu? Noroc doar ca uneori se iau unul dupa altul si la cele bune. Totusi, imi place cand vad ca simt unul pt altul. Sunt niste scumpi.
i love it! keep that to show them when they're 15&16!
Post a Comment