Ziua mamei a inceput defapt de vineri, cand am avut o intalnire de mame, organizata de Julie. Multumim si tatilor care au avut grija de copii. ce Cadou minunat de ziua mamei!
These are my pretty flowers from my loving husband. Thank you so much! I love you too!
Florile aduse de sotul meu, frumoase si pline de dragoste. Ii multumesc si il iubesc!!!
And thank you too, sis Melisa, for the wonderful bouquet!
Si multumiri si lui Melisa, pentru buchetul frumos!
and for the amazing card. And thank you for letting me share it :-) ...This is not the first card of this kind from Melisa, I often read her lines with tears in my eyes. I am really happy to have a friend like her, and I have others too, here, so far from my close family.
si pentru felicitarea minunata, si pentru ca m-ai lasat sa o pun pe blog.
("Te iubesc prea mult ca sa fiu prietena ta, si Dumnezeu m-a lasat sa iti fiu sora"...). Nu este prima felicitare de acest gen de la Melisa, si ma simt cu adevarat fericita ca am asa prietena aici, departe de familie. Si am si alte prietene foarte bune aici.
1 comment:
Thanks to YOU for a wonderful day! I love the picture of us sitting and chatting on the couch! The teamwork with the guys is great, too! :)
Post a Comment